Artis lelaki kunjungi kelab bogel? Siapakah?

Zac kunjungi kelab bogel


ZAC EFRON


AKTOR remaja yang popular menerusi filem High School Musical, Zac Efron dilaporkan menghabiskan AS$2,000 (RM6,400) untuk mendapatkan khidmat penari bogel serta minuman alkohol di sebuah kelab bogel baru yang terletak di New York.
Zac bersama dua orang kawan lelakinya termasuk gandingannya dalam filem tersebut, Corbin Bleu - telah melawat kelab Flashdancers Gentlemen sehingga pukul 3 pagi. Pelakon itu yang bercinta dengan aktres Vanessa Hudgens sejak tahun 2005 dikatakan telah meminta tiga wanita berambut perang untuk melakukan aksi tarian bogel.
Menurut seorang saksi: "Zac datang lewat malam bersama Corbin dan seorang lagi kawan lelaki. Mereka menduduki tempat VIP di belakang pentas. Di sana, anda boleh melihat tiga wanita sedang menari.
"Mereka juga memesan sebotol Vodka Belvedere dan menari bersama penari-penari bogel tersebut. Zac juga dilihat membayar semua bil pada malam itu.
Tambah sumber itu kepada akhbar New York Post: "Wanita-wanita itu sangat cantik, kelihatan sedikit seperti Vanessa. Nama mereka ialah Shannon dan Brandi dan seorang lagi merupakan wanita Brazil bernama Raquel."
Namun Zac dalam kenyataan balasnya berkata: "Vanessa tahu saya mengunjungi kelab bogel tersebut atau dalam erti kata lain saya meminta keizinan dia terlebih dahulu dan dia tiada masalah."
Sumber dipetik dari .

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails